Egendom - zarządzanie nieruchomościami we Wrocławiu

Zarządzanie nieruchomością

Czynności związane z zarządzaniem/administrowaniem nieruchomością obejmują:

  1. rejestrację Wspólnoty Mieszkaniowej bądź aktualizację jej danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - m.in. REGON i NIP,
  2. dokonywanie rozliczeń poprzez rachunki bankowe Wspólnoty Mieszkaniowej,
  3. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do podjęcia stosownych uchwał, umożliwiających funkcjonowanie Wspólnoty Mieszkaniowej,
  4. prowadzenie czynności związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynku,
  5. zapewnienie zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną, odbioru ścieków, nieczystości stałych, nadzór nad ich ciągłością oraz ich rozliczanie,
  6. kontrolę jakości wykonywanych usług,
  7. analizę i optymalizację kosztów dotyczących nieruchomości,
  8. przedstawianie Zarządowi Wspólnoty informacji o wykonaniu powierzonych obowiązków,
  9. przygotowywanie rocznych planów gospodarczych,
  10. sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
  11. przygotowywanie i obsługa zebrań Wspólnoty,
  12. przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów dotyczących nieruchomości,
  13. pomoc i doradztwo w zakresie ubezpieczenia nieruchomości,
  14. prowadzenie rejestru uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej i dokumentacji z jej zebrań,
  15. reprezentowanie Wspólnoty na zewnątrz w zakresie określonym w umowie o zarządzanie/administrowanie.